خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

تمامی مشترکینی که در طول جشنواره پاییز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۹۱، سه بار اقدام به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد.
شارژ شگفت انگیز ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ... ویژه مشترکین اعتباری
• سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
• در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نکات مهم: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در فاصله ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با شما تماس برقرار شود، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان به شما هدیه خواهد داد.
%۵۰ تخفیف تمام آهنگ های پیشواز
طرح های تخفیفی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویژه آهنگ پیشواز
•با ۷۷۷ تماس بگیرید، بشنوید و آهنگی را که دوست دارید انتخاب کنید!
• جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم‌کارت‌ اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم‌کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
در فاصله زمانی ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، آهنگ‌های پیشواز فصل‌های گذشته ایرانسل را با ۵۰% تخفیف، به مبلغ ۲۵۰۰ ریال دریافت کنید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
جهت فعال‌سازی کافیست به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» را شماره‌گیری کنید. برای مثال، می‌توانید پس از دریافت رمز ۱۶ رقمی خود برای شارژ ۱۰,۰۰۰ ریالی، به جای شماره‌گیری کد دستوری همیشگی، که سیم‌کارت شما را معادل ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ می‌کند، همان شماره رمز ۱۶ رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت‌انگیز» شماره‌گیری نمایید، تا سیم‌کارت شما ۱۲,۰۰۰ ریال شارژ شود. بدین ترتیب، ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ معمول، شامل تماس‌های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما ۲۰۰۰ ریال شارژ اضافه شده، تنها برای استفاده داخل شبکه خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره «آهنگ پیشواز»، کد دستوری را شماره‌گیری کرده، سپس کلید (YES/OK) را فشار دهید.
•بتدا یک پیامک بدون متن به شماره ۷۵۷۵ بفرستید و یا به صفحه آهنگ پیشواز در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنید؛ یا
برای فعال سازی آهنگ پیشواز: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستوری از سیم کارت اصلی، از این تاریخ مطلع شود.
حداکثر زمان استفاده از آهنگ پیشواز ۳۰ روز است. شما می‌توانید خرید شارژ مستقیم ایرانسل این آهنگ پیشواز را در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید. در طول جشنواره به هر مشترک، تنها یک آهنگ پیشواز تعلق می‌گیرد.
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در فاصله زمانی ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، در یک مدت زمانی معین، ۲۰% بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیامک و پیام‌چندرسانه‌ای ارسال کنید.
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای سفارش سه آهنگ
نحوه فعال‌سازی «شارژ شگفت انگیز» خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن کلیک کنید.
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای دریافت ۷۵ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دقیقه تماس خارج از شبکه





:: برچسب‌ها: خرید شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: